Hoe kan ik mijn pakketje retourneren?

Hoewel wij natuurlijk hopen dat alle items die je bij ons koopt aan jouw verwachting voldoen, begrijpen wij dat dit niet altijd het geval zal zijn. Je mag om die reden jouw items binnen 30 dagen na ontvangst aan ons retour sturen.  Retourneren van een pakket heeft impact op het millieu. Om die reden brengen wij € 4,95 in rekening als je gebruik maakt van retourneren via MyParcel. Als je onder vermelding van jouw ordernummer een mail stuurt naar retouren@supermusthave.nl, krijg je per mail een link toegestuurd om jouw bestelling te retourneren. Je kunt de retourkosten via iDeal, Mastercard of Visa afrekenen en vervolgens kun je jouw retourlabel printen. Pak jouw pakketje zorgvuldig in en geef deze af bij een PostNL locatie. Vraag om een Track & Trace bonnetje.

Wil je niet wachten op een retourlink, dan kun je het pakketje via een eigen gekozen leverancier naar ons retour sturen. De kosten zijn dan volledig voor eigen rekening. Vul onderstaand retourformulier in en stop deze bij jouw retourzending. Je kunt het pakket retour sturen t.a.v.

Supermusthave
T.a.v. Retouren
Laanzichtweg 10
4847SJ Teteringen

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Binnen 5 werkdagen nadat wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt, krijg je het geld van ons teruggestort.

Retour volgen / status retourzending

Is het meer dan twee weken geleden dat je iets retour hebt gestuurd en is je retour nog steeds niet administratief verwerkt, dan kun je het beste onder vermelding van jouw ordernummer contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@supermusthave.nl.

© 2018 - 2020 Supermusthave | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel