PRODUCT

Waar vind ik informatie over het product?

Bij de productinformatie bij het product. Je vindt hier informatie over het product en het materiaal waar het product van is gemaakt.

Ik kan maar een bepaald aantal stuks van een artikel in mijn winkelmandje plaatsen, hoe komt dit?

Dan is de voorraad beperkt. De collecties worden exclusief aangeboden, waardoor het kan voorkomen dat items zijn uitverkocht. Zodra een item weer op voorraad komt, zullen wij de voorraad op de webshop aanpassen. Houdt hiervoor onze site en socials in de gaten.

 

BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling?

Kies jouw item, kies de juiste maat en het aantal stuks dat je wilt hebben en klik vervolgens op 'in winkelwagen plaatsen'. Het product wordt nu in je winkelwagentje geplaatst en hier krijg je een melding van.

Wil je graag verder winkelen? Geen probleem, kies dan voor de optie 'verder winkelen'. Wil je graag afrekenen, kies dan voor 'Ga naar jouw winkelwagen'. Volg alle stappen om je bestelling te plaatsen. Zodra jouw bestelling is betaald ontvang je een bevestigingsmail. Wij zullen jouw bestelling binnen drie werkdagen naar je versturen. Zodra dit gedaan is, ontvang je hiervan een mail met een Track & Trace code.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt jouw bestelling op verschillende manieren betalen: met iDeal, creditcard (MasterCard & Visa), PayPal of achteraf betalen via Klarna.

Ik kan maar een bepaald aantal stuks van een artikel in mijn winkelmandje plaatsen, hoe komt dit?

Dan is de voorraad beperkt. De collecties worden beperkt aangeboden, waardoor het kan voorkomen dat items zijn uitverkocht. Zodra een item weer op voorraad komt, zullen wij de voorraad op de webshop aanpassen. Hou hiervoor onze site en socials in de gaten.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor een verzending binnen Nederland zijn € 4,95 per bestelling en naar België € 7,95. Bestel je voor meer dan € 100,-, dan is verzending gratis voor Nederland.

Wat is het minimum orderbedrag?

Wij hanteren geen minimum orderbedrag.

Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

Als je in jouw winkelwagentje bent, staat er aan de linkerkant, onder jouw productoverzicht 'Kortingscode'. Voer hier de code in waar je gebruik van wenst te maken en druk op het plusteken. Controleer of de kortingscode goed is verwerkt. Ga dan verder via 'Bestelling afronden'.

 

VERZENDING

Ik heb een bestelling geplaatst, wanneer kan ik deze verwachten?

Zodra jouw bestelling bij ons binnen komt, zullen wij deze zo snel mogelijk verwerken. Wij streven er naar dat jouw pakket binnen drie werkdagen wordt verzonden. Als jouw pakket verzonden wordt, ontvang je van ons een verzendbevestiging met Track & Trace code, zodat je weet wanneer je jouw pakket kunt verwachten.

Welke leverancier bezorgt het pakket bij mij?

Onze verzendingen worden geleverd via PostNL.

Verstuurt Supermusthave ook producten naar België?

Jazeker :-)! Wij verzenden onze producten ook naar België.

 

RETOURNEREN

Hoewel wij natuurlijk hopen dat alle items die je bij ons koopt aan jouw verwachting voldoen, begrijpen wij dat dit niet altijd het geval zal zijn. Je mag om die reden jouw items binnen 30 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. Je kunt jouw bestelling voor slechts € 3,50  retourneren als je gebruik maakt van retourneren via MyParcel. Als je onder vermelding van jouw ordernummer een mail stuurt naar retouren@supermusthave.nl of via WhatsApp naar 06-38098244, krijg je per mail een link toegestuurd om jouw bestelling te retourneren. Je kunt de retourkosten via iDeal, Mastercard of Visa afrekenen en vervolgens kun je jouw retourlabel printen. Pak jouw pakketje zorgvuldig in en geef deze af bij een PostNL locatie. Vraag om een Track & Trace bonnetje.

Wil je niet wachten op een retourlink, dan kun je het pakketje via een eigen gekozen leverancier naar ons retour sturen. De kosten zijn dan volledig voor eigen rekening. Vul het retourformulier welke je bij je bestelling ontvange hebt in en stop deze bij jouw retourzending. Je kunt het pakket retour sturen naar:

Supermusthave
T.a.v. Retouren
Postbus 89
4844ZH Terheijden

 

KLANTENSERVICE

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Binnen 5 werkdagen nadat wij jouw retour hebben ontvangen en jij hier een bevestiging van hebt ontvangen, krijg je het geld van ons teruggestort.

Hoe kan ik mijn artikel ruilen?

Je kunt jouw artikel retourneren. Zie de informatie hiervoor onder 'retouren'. Vervolgens kun je de andere maat opnieuw bestellen. Je kunt jouw pakket retourneren naar het volgende adres:

Supermusthave
T.a.v. Retouren
Postbus 89
4844ZH Terheijden

Hoe zit het met garantie?

Is jouw artikel niet goed, neem dan contact met ons op. Controleer jouw bestelling daarom zo snel mogelijk na ontvangt en neem binnen een week contact met ons op als blijkt dat jouw product niet aan de verwachting voldoet. Je kunt onder vermelding van jouw ordernummer mailen naar klantenservice@supermusthave.nl, of stuur een WhatsApp bericht naar 0638098244.

Er mist een artikel uit mijn bestelling, wat nu?

Hoewel wij natuurlijk graag willen dat alles goed gaat met jouw bestelling, kan er helaas iets mis gaan. Neem in dit geval contact met ons op via klantenservice@supermusthave.nl of via WhatsApp op telefoonnummer 0638098244. Vermeldt het probleem en je ordernummer. Wij nemen jouw bericht zo snel mogelijk in behandeling en zullen samen met jou zoeken naar de beste oplossing.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Hoewel wij natuurlijk graag willen dat alles goed gaat met jouw bestelling, kan er helaas iets mis gaan.Neem in dit geval contact met ons op via klantenservice@supermusthave.nl of via WhatsApp op telefoonnummer 0638098244. Vermeldt het probleem en je ordernummer. Wij nemen jouw bericht zo snel mogelijk in behandeling en zullen samen met jou zoeken naar de beste oplossing.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?

Hoewel wij natuurlijk graag willen dat alles goed gaat met jouw bestelling, kan er helaas iets mis gaan. Neem in dit geval contact met ons op via klantenservice@supermusthave.nl of via WhatsApp op telefoonnummer 0638098244. Vermeldt het probleem en je ordernummer. Wij nemen jouw bericht zo snel mogelijk in behandeling en zullen samen met jou zoeken naar de beste oplossing.

Ik heb een klacht over een artikel, wat nu?

Als je een klacht hebt, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@supermusthave.nl. Geef aan waar je klacht over gaat en vermeldt hierbij jouw ordernummer. Wij nemen jouw bericht zo snel mogelijk in behandeling en zullen samen met jou zoeken naar de beste oplossing.

 

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur een mailtje naar klantenservice@supermusthave.nl. We zullen proberen jouw mail zo snel mogelijk te beantwoorden.

© 2018 - 2019 Supermusthave | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.